Nämen nu jävlar är de väl dags att uppdatera bloggen?!?

Söndag: Nykter lördag lika med pigg söndag morgon=)!
Jobb 11.45-17.15. Sen häng med Ida framför tvn hela kvällen typ.

Måndag: Trettondagsafton. Vaknar upp med feber. Far till jobbet iafl, men jävligt tungt.
Tanken på kvällen var...Yeah vi bastar!!!Eller inte..fullbokat=(. Blev Kanasta och öl igen haha risigt.

Myskläder och mysigt umgänge!

Tisdag: Vaknar upp pigg och härlig!Går ut med hundarna , förbi parkeringen då jag ser att helvete de har ju varit inbrott i Niklas bil!!!F**TA....Niklas som legat hemma sjuk i lunginflammation  behöver fan inte höra de här...argh
Ja de va fan inte roligt på den fronten....Men läste att dom tagit fast en biltjuv på malmudden kring 4 under tisdag morgon , lär ju vara samma faan.

Tisdag eftermiddag drog vi iafl iväg ett gäng till piteå havsbad. Jag och Ellinor var såå omotiverade men resten var som barn på julafton så klart man ställer upp=)!!!Men jävlans så roligt vi hade de. Men aj så fel de gick oxså!!
Elli slog i sina ben på vägen ut från Bowl?Ruschkanbanan..Aj aj fett uppsvullen och säkerligen blåmärken idag.
Jag ska vara "cool" och kastar mig framåt i ena kanan där ja sen slår i knät så manhar halvt haltat hahah..
Sen när jag och Elli ska basta så står jag och ska hälla vatten från en hink på stenarna när jag helt oförberedd får het ånga som strömmar upp mot min underarm och sveddar till REJÄLT!!!!!svälja, skrika, andas, svära. Ja så ont gjorde de.
Jag tål smärta jag!!!Bara bita ihop=)
EFfter bad blev de godaste pizzan på Blå Ängeln inne i piteå!!Love there pizzas!
På vägen hem blir Johan stoppad av polisen hahaha och fick en härlig böter på 2000 spänn för fortkörning...
Ja satan i gatan så fel de kan gå=)

Onsdag: Öppning på jobbet så får sluta tidigt kl 17!Yeah! Tar mig hem gör god mat till mig å Ida. Lax, potatis, grönsaker och vitlöksdressing!Mumma....
Mot kvällen Kom NIklas hit och vi började flytta resten av hans saker..Klockan 24 var jag hemma..HHheeeeelt slut!
Slocknade rakt av och vaknade idag
Torsdag; 10.30..Trött. Känns som jag borde sova ut en vecka för ja har jobbat så mkt nu i veckorna..Men fy faan så de e lungt med folk på coop storheden nu...Vart e ALLA???
Hade stängning till 19.15 . Då hämtade Ida upp mig å vi drog mot systemet och ICA MAXI!!!haha Icas reklamer på tv är fan bäst!!!!!
Vi inhandlade givetsvist alkohol inför helgen..Lite pizza ingredienser för bakis söndag åså snacks till lördag!
Sen hem å fick besök av Karin och Gotland. Pratat skit å fikat lussefika med kaffe å the.
Nu sitter jag Äntligen och bloggar. Kameran fortfarande på lagning.
Blogga utan bilder suger. Har fått bilder från nyår iafl så Ego slänger upp  bild på mig här å nu resten kommer sen=)!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0