NyårsDagen 2009!

Sikket härligt år vi haft...Och sugit...Kanske mesta dels de e senaste månaden=(
Men livet måste gå vidare och dags för mig att bygga upp självförtroendet å bli en stark ensam MiA!

Nyårsaftonen var riktigt riktigt lyckad!!
Vi hade hyrt Örnvik där vi badade badtunna, bastade, käkade trerätters middag och däremellan hade vi en massa roliga lekar!
Jag och Ida höll i lekarna å vi hade förjävla kul!!!Jag skulle hålla reda på poängen och all fjäsk gav extra=)!
Karin var riktigt Grym och hennes lag vann stort=)
Kring tolv slaget drog vi ner mot vattnet för att skåla in de nya året och se lite raketer!
Sen vart de fullt ös medvetslös. Och japp man var ju fan full när man vaknade....E så så trött nuuu
Nu har Karin jag å Ida precis ätit pizza och quasadillas...Glor på en rulle nu medans Ida drog till stallet.
Blir en dusch snart sen sussa tidigt då ja ska hoppa in på Cubus imorgon och jobba extra då alla e sjuka.
8-18 fy faaan.......Vill ju bara sooova..
Här e lite bilder:
Nähä fel på sidan...Bilder kommer upp senare


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0