43-åring blev rånad efter krogen.

Luleå. (www.nsd.se)

Vid tretiden under natten mot torsdagen så blev en 43-årig man rånad på Malmudden i Luleå.
43-åringen var på väg hem från krogen när han blev angripen genom att bli nedtryckt till marken och bestals på sin plånbok och mobiltelefon. Han skadades lättare med skrapsår.
Om det var en eller flera personer som utförde rånet har mannen inte kunnat svara på. Han ska ha varit mycket chockad efter angreppet, enligt polisens vakthavande befäl Olle Kvarnerås.
Polisen kommer under torsdagen höra mannen på nytt.

Vilken tur att jag inte gick ut på färjan igår utan valde ett nyttigt jogging pass istället!
It could have been mee!!!!!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0