Baktrött eller bakismälla???

Igår hade Erik middags bjudning här hemma!!
Dagen till ära hade jag på mej min nya topp från HM!

Riktigt snygga knutband!

(E riktigt sugen på att bygga ut min ryggtavla men helt omöjligt att få tid hos den bäste, Tomas(Hallbom) Liljedahl.)

Vi bjöd hit tha gäng å Erkii stod för maten=)!!De va mumma alltihop=)!
Förrätt: Crostini med getostcreme tror ja de va, sen mozarella och tomatspett...dregel så gott de var!!!!

Har suttit å mumsat i mig ostcremen som blev över imorse på typ 6 mackor=)!
Till varm rätt fick vi ugnsstekt lax i härlig marinad och en ungersk couscous sallad med fänkål och gurka i, samt massa mer=)!!Blev propp mätt!!
Men givetvist orkade vi klämma i oss lite efterrätt oxså som bestod av hallonpaj med philadelphiaost glass med björnbär och strössel till den som ville ha!
Kvällen bjöd även på massvist med alkohol!Eller ska ja vara ärlig så kände jag mig berusad på endast två öl=)


Kan ju vara därför jag mår som en skräääk idag!!Blev som några fler än två=)
Sovit svin dåligt i vanlig ordning å vaknat till å från hela tiden=(..Klev upp kring 12 å har legat i soffan tills dess..
Va medbjuden på fest idag men nu i sista minuten så bangar ja den å åker till Rutvik istl å äter mera lax!
En vinare får följa med om party planerna ändras eller om jag helt enkelt vill bli kvitt baksmällan=)
Outfiten blev vardags fast ändå krogenvänligt!Isfl man nu sku ändra sig å vilja ut men i nuläget e de regn ute så tveksamt!

Thank good för kläder och make up!!Annars sku jag fly fältet idag!!!

Nä nu måste ja snart ta min fjärde tablett!!E de inte huvudvärk så e de magvärk=(...
Nu drar vi mot byn. Blir jordgubbar och vitchoklad till efterätt som vi ska åka å köpa med oss först!!!
Save tha best for last=)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0