Dags för lite Taco FEST!!!!!!!!

Aip Siesta!!!!!!!!!!!...nä Fiesta!!!??
Inväntar Elli å Johan med doggs..Vi bjuder på Tacos idag!!
Ska bli fett nice..Förhoppningsvist blire färjan ikväll oxså!!
Var ett bra tag sen å jag har bara varit dit Nykter?....
NYKteRT??
Japps=)Alko Mia kan sånt nu oxså!
Man har väl växt upp..hahaa? nä=)
Min irritation från tidigare idag har lagt sig!!Nära på att åter uppta när jag tappar en hel cremefraiche burk i golvet!
Men må gudarna vara med mej!Den klarade sej=)
Kunde andas ut å tok städa hela läggan istl!!Måste ju vara rent å fint när man får främmande som dessutom ska gäst sova låna gäst rummet=)!!Hihi kul bara de=)!!
Så jag har dammat, bytt sängkläder, kastat diverse saker, dammsugit , skurit å hunnit förbereda maten!
Jag e GRYM!
Nu sitter jag med en bärsi brevid mej i handuken å torkar!
Måste komma på vad fan jag ska ta på mej!!Har ju packat ner typ de mesta favoriterna till resan!
Nåjå jag kommer nog på nåt!!
Köpte ju nya "trasiga "jeans igår från Vila!Kanske ska man inviga dom=)

Frågan e hur varm/kallt de blir ikväll??
Nå hipp hipp!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0