Jävla skit morgon!!!

God morgon Mail...Men FUCK jävla DU!
Utan frukost å ingen lunch tog jag ett äpple i handen å prommade runt sjön med Anniz!
Vi gick in mot stan å upp till gammel jobbet Cubus där vi fyndade Depend nagellack ordnarie pris 25Kr men nu med 25% RABATT!!!!!!!!!!Woi hej vilket klipp=)
Blev färg nr 161 Rosa/Corall, nr 124 Orange och en Ridgefiller!

Sen gick vi till marknaden där ja köpte en Donut som förgyllde min dag=)
Och Anniz ett fint rosa armband i tenn??
Tog bussen kl 15 till storheden där jag mötte upp Erik som ville shoppa skjorta å byxa=)
Vi fyndade ett par fina shorts på Intersport och sen inne i stan två skjortor på Hansens...
Jag köpte inget tror det eller ej=)
Sen blev jag bjuden på Waldorf=).. Vi delade på tre små rätter och chicken sambal!MUMMA!!!!
Åkte hem drack kaffe satte mej i soffan å här sitter jag kvar!!
Ska beställa en vindjacka Yeah!!!


Kommentarer
FRida

Vem ä re som är dum med min Mia??

2009-07-09 @ 19:06:27
URL: http://fridaostrom.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0