Kvällar som varit!

Söndag kväll kom vi hem några timmar för sent!!
HUndarna var gladare än någonsin att få träffa Mamma Mia igen=)
Syrrans Rottweiler var snäppet gladare och skulle hoppa i famn..Han väger jv bara ca 60 kilo hahhaa gosingen=)
Därefter tog vi koset mot MAX!!!!!!!!!!!
Va ju inte så jävla gott dock...Orkade inte ens de jag köpte=(
Hatar köpa mat som man inte orkar så brukar försöka trycka allt!!
Men lill burgern fick ge sej till Eriks mage istl=)
Måndag blev de lite studier å en lång prommis på kvällen.
Tisdag..hmm va gjort jag då??
Vi tog iafl en kvälls prom in till stan med Benge å Sofia å satte oss på Kulturenshus Cafe å köpte en glass=)
En Daim glass som jag inte heller orkade äta upp!!Whats wrong with U Magen!?!?!=)
Idag Onsdag slutade Erki tidigt!!Med lite sol och värme ute skulle vi vart på stranden.
Strålande solsken på malmudden åkte vi in till Dagge där jag köpte med mej en underbart god macka med mozzarellaost, kalkon, rödlök och vitlöks dressing på.
Började åka mot Gultsa där vi ser mörka moln uppenbara sig på himlen...
Vi hinner sitta en stund tänker vi..Hinner dit går ca 7 m då vi känner att de börjar små smattra.
Vandrar tillbaka till bilen och de börjar regna=(
Bara sätta sig i soffan å ha pickninken där istl!!Haha cp Väder!!!
Nu har vi precis kommit tillbaka från Elli å Johan där vi fick oss en kopp kaffe och bulla=)Mums!
Tänkte ta en jogging tur nu när regnet lagt sig men de e ju så satans kvavt!!!!!!!!!!!!!!
Sen ska jag börja packa!!Å kolla uppgift..kanske??=)
Tjoos!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0