Ligger i soffan!!

Och känner att jag har fortfarande sjukt ont i fötterna å kropp efter helgens bravader!!
Hade ny skorna på lördagen. Dom va ju vara en halv storlek för stora..eller var de två?????????
Ett under att jag höll mej stående hela kvällen=)

LÖrdagen var snäppet värre!
Då hadejag mina låga platta gladiator skor på mej!
Började med att vi stod ett gäng på marknaden å pratade. Ena< tjejjen bar en hund å en stor tjock gubbe blev förtjust i hunden....Under tiden står han på min SKO!!!!!!!!!!!!!!!
Du står på min fot sa jag till han...Ingen respons...Du står på MIN SKOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Haha inte hundra uppe i hans huvve så fick putta till han=) hahaha
På hotellet på kvällen vare väl ca 50 pers till som trampade på mina fötter.
Plus att vi gick hem...Var nästan orörlig på söndagen=)
Vill man vara fin får man lida pin??=)


Kommentarer
Ida

Vart var det du hade köpt de där grymt snygga gladiatorskorna? Såna vill jag också ha när jag blir rik! :D

2009-07-15 @ 11:33:44
URL: http://idanylen.wordpress.com
Mia

TRADERA!!!!!!!!!!!!

2009-07-15 @ 16:48:58
URL: http://miahh.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0