Shoppar mest Shoppar Bäst!!!

Ute i Reans spår igen!!Å jag å mamma som bara skulle gå på marknaden!!
Varenda år säljer dom mina tofflor men inte nu????????What e Fuck!?
Sur köpte jag en Donut åså gick jag å mamma in mot stan å hamnade inne på Monki där jag höll på att STOR shoppa!
Men med ingen ekonomi så valde jag ut tre plagg!!!
På rean dessutom=)Men mkt fräscha nyheter hade dom fått in oxså=)
Pratade med mor om kylan å vi kom fram till att vi gjort de bara som inte köpt några "Rena" sommar kläder iår då de redan e fy förbannat kallt!!
Men denna här toppen satt så fint mot min solbrända kropp=)

Blev även ett svart enkelt längre linne!

Med tvinnat brottarrygg.


Åså en alltiår tröjja!Med härliga fåglar på!!Tänkte den sku passa utmärkt till mina oranga kilklack skor!Wie!

(Ja..Jag har bara en pose tydligen. Hahaha)

Sökte även efter tofflor på stan men de verkade vara barskrapt på Ulliga ena.
KÖpte häl inlägg till joggingskorna, blomma till köket  åså Ipren till Magen!!
Bli bra nuuuuuuuuuuuuuu...
Thats it ..
Ikväll blire hundkalas!Då tänkte jag även inviga nån av de nya topparna=)!
Tänka att slösa pengar kan få en att må så bra!!


Kommentarer
Virre

jag betalade bara 1800 hos Stefan Rörsäter. Han är skitbra med hundarna!:) Det kommer att kosta mindre för Tingy för han kan ju inte väga lika mycket som Dylan. Han tar mest betalt för lugnande och narkosen. På Djursjukhuset skulle de kostat 3700!!!! Galet.. Hör av dej så får du numret till Stefan.

2009-07-06 @ 22:37:52
URL: http://metrobloggen.se/veronicakse


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0