Solen kom fram trots alla regn odds!

Mammsen ring d e så mötte upp henne på stan och bjöd hon på min nya favorit latte Inferno smaksatt med vit choklad  från Roasters!

Latte e nytt från mor men hon gillade de=)!!Sen gick vi på stan för att söka efter en vit kofta till mig å lite annat!
Köpte bordstabletter till köket men de va för stora så måste lämna tillbaka, hittade en vit kofta på Gina Tricots rea 99.50:- den stannar kvar=), en låda till mina smycken, halva priset på min garnier ansiktslotion jag använder mot min vintern hud..ett klipp 55 Kr!!Åså ett par sulor till Nike skorna ihopp om att de sku passa men icket så blir en retur på både skorna och sulorna=(..buhuuuuu
Blev heelt slut av att gå på stan å så varmt i alla butiker å nu har jag världens magont då jag glömde ta laktosfri mjölk på latten=(...Fan...Allt som började dåligt blev så bra åså slutar de med ingen ork eller lust te nå!
Måste sy dukstabletter, kissa hundarna, städa smink toan, jogga, laga mat å äta den.
Erik sa att han sku bjuda mig på pasta backen å jag blev skiiit glad men så 5 minuter senare kom han på att han sku ju faktiskt städa här hemma idag då han ska ha middags bjudning imorrn=)..Aja en annan dag!
Nu e Donna busig så ska ut å leka med dom=)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0