Storsand by Night!

Igår kväll tog vi med oss hundarna ut mot storsand för att bada!
Eller jag skulle bada med hundarna men glömde bikini överdelen hemma på nå sätt??
Tingt blev då galen så fort han såg vattnet!!

Donna däremot tvärstannade när vattnet tog i bröst korgen=)



Hahaha Donna så jävla söt!!Hon blev så sandig så vi fick lov att doppa henne iafl=)

Stackarn=)
Lite kärleksmys i solnedgången!


Sen åkte vi hem med två små blöta hundar!


Blir mycket stora bilder nu då folk sagt att de inte alltid går att öppna de mindre formaten=)!
Men de bjuder jag på!

STORSAND BY DAY!
Vi tog vårt pick å pack å åkte till stranden idag!!Solen har varit kanon men luften näst intill olidlig!!!
Vi invigde våra nya solstolar=)

Håll in magen för kameran!!!!!!!!!!!!!!
Men så fick Erik in en bild då jag satt och räknade bilringarna istl=)haha

Badar givetvist inte i olika badkläder utan hade precis bytt bikinitopp då ja sku sitta upp å luncha=)!
Min beach men fick lov att visa vart kiosken är=)!!

Idag måste det nog ha varit varme rekord!!Just nu blåser det jätte skönt men på stranden va de så kvavt så ja tror jag doppade mej 10 gånger!!Det va skönt men storsand i sig e för barnfamiljer .
De va låååååååååååååååååååååååååång grunt och sen stup djupt!
Nä nu har jag bjudit klart av oss och ska bege mej å handla sen jogga lite på Ormberget om maten hunnit sjunka ner på en timme!E verkligen super mätt just nu!!Va så sugen på pizza när jag kom hem att jag tänkte på ett nyttigare alternativ att göra hemma= Enchiladas i stekpannan!
Lätt, snabbt och enkelt!!
Hejs


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0