Allt jag behövde var lite smink och ett samtal från Erkan=)!!!

Ja!Tänk så mkt lite smink kan göra!!
Nu känner jag mej som en ny människa!!Och tom jeans fick jag på mej idag!!
 

Har som mest sunkat runt i träningskläder i några veckor nu...
Kunde inte längta mer till Erik får semester å vi kan fara å luffa runt i Sverige och kanske en liten utomlands semester=)
Har några ideer på vad jag ska göra efter sommarn till hösten iafl.
Ser ingen framtid här i luleå nå mer..tyvärr..Älskar staden.
Men att de ska vara omöjligt att få jobb fastän man är utbildad inom både skönhet och mode?
Ja ne tror jag har större möjligheter någon annanstans.

Ja hopp...Va ute i stormen nyss med hundarna!!Vilket jävla låg vatten de blivit!!

Snart ligger fiskarna å sprattlar på land=)!

Nä nu ska jag förflytta mej in till tvätt stugan sen in till stan!
Fick ett sms av älskade Anna-Karin att Bik Bok har 50% på alla kläder enbart idag!!
Så A-K here i come=)!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0