Jag älskar mina hundar!!!

Jag behöver bara kolla på dom så får jag ett lyckorus i kroppen=)!!
Att ha hundar e ett stort ansvar å många gånger har jag svuritdå jag tycker faan om dom då de e värre att ta hand om än barn.
Barn kan man sätta på dagis när de växer upp..de lär sig prata och man dom förstår!!
Men hundar dom måste ut å rastas var 4-6 timme..jag förstår inte hundspråk och vad dom vill alltid.
Och ser dom ut att må dåligt mår jag dåligt då jag inte förstår varför=(..
Men tur jag har hundar som nästan alltid e på topp i både kropp och själ!!
Dom är världens mysigaste klokaste goaste hundar!!!!!!
I just love my dogs!!

Donna

Tingy

Sen älskar jag alla mina vänner hundar oxså trots deras galenskaper och unika personligheter=)

Min systers hund Zack som är en månad yngre än Donna men 20 gånger så stor!60 kilo tung och ska alltid sitta i min famn!!He loves moster Mia=)



Doris som jag har varit med mest!Donnas favorit..Hon kissar nästan allti på sig av lycka när hon träffar Dorran!
Aka Snoris=)!..Denna hund har jag sett växa upp genom bäste vännen Karin. Från den fula ankungen till en vacker primadonna=)


HahaHär har vi Alma. Hon är väldigt förtjust i Donna när hon löper. Hon Älskar Matte Elli och slickar gärna på ens ben=) (när hon inte juckar på annat)


Majja e yngligen i gänget. Lyssnar inte så mkt på någon men är otroligt charmig och har en enorm överskottsenergi=) Bada, bli sandig och rulla på ens strandlakan verkar vara en favorit!!=)
Elli och Johan pysslar om denna bruna skönhet=)


Selma fick flytta in hos Ida i sina äldre dar. Mager och skygg. Men nu har hon blivit ett charmigt energi knippe med hull och fart! När hon bodde här lekte vi mkt i snön å hon älskar att hoppa när man kastar snöbollar=)


Sigge den äldste i gänget!!!!Klok och go!Väluppfostrad av Mari=)


Givetvist ska lilla Zumo vara med på listan!!Aka Zumpan!Den lilla lycko osten har fått den turen att sätta på min lilla Donna!
Tyvärr blev de inga valpar=(.....Mammigare hund går inte att hitta och att få han att gå nånstans han inte vill är OMÖJLIGT!
Söt Zump!Anna e ägare till denna söt.


Kommentarer
anna

men zuuumo då? ;)

2009-06-30 @ 13:34:24
Ida

Fina kort på våra härliga hundar! Selma var ju fet när jag fick henne och ganska kelig.. :)

2009-06-30 @ 14:13:04
Elli

Haha, gulliga vovvar vi har! =) Men Alma är ju inte så sextokig som man kan tro här.. Tro de eller ej! Blir skoj på fredag! Kram

2009-06-30 @ 15:07:30
URL: http://mittlivsomelli.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0