Måndags mys...

Nä inge mys alls faktiskt!Hehe sitter i soffan själv å muttrar för att folket inte orkar göra nå kul kvällar så sköna som dessa!!

(Förra året brummade vi runt i Johans båt!De va tider de=)=)


Men tidigare idag fick jag iafl med mej Anna-Karin på prommis!!
Vi gick från mig på malmudden, runt gultsa udden och runt malmuddssjön!!
Tror de tog kanske 2h + mer=)..DE va härligt!!
A-K e roligast att prata med å nu va de ett tag sen så vi pratade om MASSOR!!!
Sen har jag bara solat på balkisen tills Erki kom hem å vi gjorde laxsallad.
Nu e han å tränar. Kaffe hos Mack å här sitter jag....Fett kaffe sugen men ska testa att inte dricka på iafl en vecka då jag haft ont i magen en veckas tid=(..
Var till willys nyss å handlade nagellacks remover!ÄNTLIGEN!!
Så ikväll eller snart blire måla naglarna i någon härlig sommar färg åså en kopp the!
Product Image
Det här märket blir de på finger naglarna fast i vitt shimmer!!
Ett bra märka att rekommendera om man har problem naglar som jag.
Tunna, skivar sig mm...TRY IT!!!
Finns på Parelle Cosmetics.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0