Michael Jackson e DÖD!!

Ja jag har då bara suttit å väntat på de..Mannen kan inte ha mått bra liksom...
Bankrupt...Smal som en pinne...Piller...Vit fast svart!?....
Han har utsatt sin kropp med konstigheter fööör lääääääänge.....
Men tråkigt e de ....En stor pop ikon för hela världenr.

Tillbaka till roligheter!!Idag åker jag å Erik till hans stuga i Överkalix!
Solen e som varmast idag och just nu inte ett moln på himlen eller ens ett vindtag!
Kring 10 åker jag, Karin, mari Och Elli iväg till tjuvholms sundet tror ja de heter!
Men jag e så trött idag...........oj oj så trött....Sovit dåligt heela veckan.
Kanske har de med värmen å göra?
Har ont i magen med men de e nog för att jag druckit massor med kaffe för att jag e så trött=)
Nu måste jag börja göra frukost så jag e klar när Elli plockar upp mej....
Glöm nu inte smörja in mer med sollotion allihopa!!
Tjo HEJ!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0