Miiiiiiiiii sen så trött=(

Känner mej aldeles matt och slut körd...
Blodvenerna i armarna e ömma men ska få vila nu tills fredag då jag blir inlagd igen..
Tidiga morgonen idag var tung..Legat i soffan mest hela dAGen då jag kännt ett stort behov av att sova..
Somnade aldrig men legat å tagit igen lite tid här på datorn nu när inget internet funkat.
Nu lånar jag någons router=)..Tack grannen!
Sen fick jag helt plötsligt ett ryck och började ordna i garderoberna samt byrå.
Tog tag i sovrummet som nu e klar tapetserat.
Fotade lite bilder till kärleken å här får ni å skåda före å efter bilder=)

Före

 och efter



Köket Före

Och lite efter

Det e fortfarande inte klart...Saknar Gardiner i köket samt en massa pynt å fint=)
Men de kändes roligt att få in lite saker i sovrummet iafl..
Har legat i gästrummet i över en vecka nu och där e de rätt kaosigt nu=)
De får bli nästa projekt!

Idag kom Elin hit med Tingy...De var lika roligt som jobbigt=)

Han e ju min damphund men har ju saknat han iafl=)
Nu ligger båda två breve mej å sover så sött..
Jag känner mej fortfarande skit trött så somnar nog tidigt idag . Sitter å äter gårdagens godis i brist på frukt men va gör man när man inte orkar röra sig ut fläcken..
Nu e de bara ttre dagar kvar tills love e hemma=)
Saknar myyys...=)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0