This shoes was made for walking!!

And thats just what i´ll do=)!!!!!!!!

Nyss plingade postmannen på min dörr och i handen räcktes ett paket!!
Mitt Tradera paket med mina nya höga kilklack gladiator skor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jag blev so so HAPPY!!!!!!!!!!!!!!!!!=)
Dom va tyvärr ca en storlek förstora. Och breda..Jag har väldigt smala fötter så de e ofta ett problem=(
Men de fanns lite resår band på varje sida så ska försöka mej på att sy in llite själv va=)!!!!
Hihi Dom va sååå sköna!!
Nu inväntar jag Donnas nya Ior och ett par till gladiator skor fast låga...
Förra året HATAde jag dessa skor..men jag måste väl smälta med jag med nån gång=)=)
Nu ska ja gå ut på balkan å glassa i en bok!!
SNart kommer Maja å Alma hit. SKa vara hundvakt ett tag då Elli å Johan sku jobba!!
KLart man ställer upp för sina vänner=)!!!
HUndarna verkar ändå vara helt slut från helgen så de lär väl mest sova hur somhelst=)!!
Krams


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0