Tisdags lugn...

Tog sov morgon idag..nästan 12 timmar sov jag=)
Vaknade en gång av att jag drömde att jag hade cp ont i huvet men jag fick ju inte dricka treo så ville bara sova..
Vaknade å hade cp ont i huvet så de va bara att somna om...
Vaknade 11.40...fett utvilad=)
Kissade hundarna..gjorde gröt och såg på Hem till gården.
Sen for jag med bilen till ormberget där jag besteg berget samt joggade lite!Grymt skönt vare
Svängde förbi Anniz å surrade på Kapp Ahl sen hem å äta lunch. Fil å en mackbit=)
Efter de har jag försökt läsa lite..Men inte gått bra alls.
Förstår ingenting om detta kredit debit inkasso check utgift imkomst bajs!
Gav upp och tog mej just en lååååååååååååång prommis med hundarna...
Började raskt men tjock Donna orkade inte med så fick bära henne en bit hehehe.
Men hon e fan tung nu så fick helt enkelt gå lite saktare.
Nu har jag middagen på svalning i kylen..
Blir gröt me blåbärssylt å hårdbrö macka me kalkon!Riktig lyx midda??Haha nope=)
Men orka laga middag te en själv!
Nu dags för Uggly Betty å sen DH!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0