Bio

Fan vad jag blev sugen på att gå på bio!!!!!!!!
Va ju förra veckan och såg på Watchmen!EN väldigt psykolokisk film där man måste riktigt hänga med i alla svängar och samtal!Djup...Mkt ..lite väl mkt långa konversationer!
Erkan tyckte den va svin kass och somnade till redan efter 20 minuter.
 Och några gånger till därefter kände jag att han ryckte till hahaha...Lill trötter!
Eftersom vi hade film analys i trean på gymnasiet ((Dräkt & Design gick jag))...
SÅ sitter jag jämt och ständigt och söker den ""RÖDA" tråden=)..Tänker och kopplar ihop händelserna.
Kan nog vara därför jag tyckte den va helt Okej!Av mig får den 3,5/5
Av resten av "publiken" som man gick ur biosalongen med så lät de som att de tyckte som Erik och där får den 1/5.
Illa...Men jag tycker absolut att om man gillar att tänka till så ska man se den...

Sen så var det med en blå man som gick runt näck hela tiden och hade en ganska redig penis och de skadar ju aldrig att kolla på hahhaa*asg*!
Äntligen nånting för oss kvinnor att spana på!Istl för bröst över allt!Vilket de nu oxså fanns med....
Mitt nästa projekt är Benjamin Button!Vi tänkte se den först men den e ju på väg att utgå från bioduken och gick då bara 18.15 tror ja de var..Får hyra den istl!!
Pittan lär ju vara Grym i den filmen=)!!!


Nä....Nu får lill mysen komma hem!!Jag vill kela!!!!!!
           


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0