Fredags drag och Pyssel

Det har när jag svurits och det har skurits!!!!!!!!
Men äntligen är jag klar med mitt linne=)!!
Alltid e de väl nånting som ska krångla när man ska sy??
Idag ville ena tvillingnålen tråden hoppa ut HELA tiden........
Sen så när jag klippte ut mönstret glömde jag bort att lägga till sömsmån för dragkedjan så kan säga att de blev ett TAIGHT Linne=)!..men på får ja de iafl=)

Mötte upp mammsen på stan idag!! Inhandlade ett par gråa jeans från hm med dragkedja på fickorna=)
Till de ett röd/vit randigt linne..Måste ju matcha mina nya skor jag köpte på Zotano igår=)
Inhandlat blev även Lumenes nya eyemake up remover (waterproof) for sensitive skin..Hoppas verkligen den funkar=)
Träffade även Frida Ö och Vickan på Börje ohlssons cafe för en fika....
Frida hade big Cash å beställde fika för tre=)haha..Jag tog typ en kärleks mums åså grädde...
MEn aj så jävla ont i maggen jag fick!Trorjag är känslig för laktos då jag får alla symptom då jag exp äter glass eller grädde. Så gick på apoteket å köpte tabletter som ska hjälpa om man vill äta gott utan att få ont i magen å bli illamående.
Har inte testat de än men uppdaterar sen om det funkar.

Just ja!Fick en massa presenter av Fridis!!!!!
Ett dusch draperri jag önskat mig..Till matchande det så fick jag blommor å krams som även det ska till badrummet!
Kommer bli en helt nya lägenhet de här=)

När jag kom hem ringde jag syster som var fly förbannad för att bussen var försenad på storheden så hon missade bussen hem från stan=/...Snäll syster som jag är hämtade jag upp henne åså for vi till björx där jag lagade mat åt oss.
Typ fattiga riddare blev de=)!!!Uppskattat, flott och gott!

Var givetvist och snoosade på kattungen som öppnat ögonen!!!Im In LÖÖVE!!!!!!!!
Se så SÖT Han eeeeeeeeeeeeeeeeee=)

Hahah Tingy vart sviiiin nyfiken så jag lät han komma fram å nosa på Laktits..Han förstod inte riktigt vad de var så han slickade på han, sen ville han som små naffsa då sa jag åt han men Majjsan tyckte att han var för på och attakerade han!Hahah fy faan va kul de var men stackars lill Plutten..Så liten så söt=)
Donna fick även hon smaka på Majjsans klor...Kanske håller hon sej borta från katter framöver=)
Min favorit och enda systerson kom hem och jag är alltid snabb på att få kramas..Med sig hade han en  vän Emil.
Emil är just nu intresserad av kvinnors kroppar...Tror han är åtta år men han pratade på om bröst bla bla bla mm
Sen sitter jag framför datorn och ska visa syrran lite saker då kan står ovanför mig å tydligen kollar ner i min urringning å säger hehe kolla dääär....Syster asgarvar å säger att han e lite väl intresserad av bröst..Jag är snabb som fan å drar upp tröjjan å döljer...Fy fan..Tänk att Edwin kommer att bli de oxså..Eller kanske killar spelar ingen roll..Men stor kommer han att bli iafl=)Min lilla gull unge!
Här e lite bilder på Min Eddie, hunden Zack åså kisse missarna=)!


Nästa gång tar jag med mig Lakrits hem!=)


Kommentarer
Anonym

haha, fan jag kommer ihåg när den där ungen Edvin, spydde i mitt knä :) glömmer det aldrig.. typ 0.2 år gammal ^^

2009-03-14 @ 22:38:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0