Fri Frakt på Nelly.com

Kunde inte hålla mig!Blixtlås galen som jag är klickade jag hem dessa igår kväll=)
http://nelly.com/productInfo.asp?qProductId=427090&qProductColorId=14&q
Navigation=&qNavigationBrand=&qNavigationClass=4&qNavigationGroup=&qBrand=
&qClass=4&qGroup=31&qStyle=&qSize=&qPage=1&scrollBarSelectedIndex=
42&qFilterType=0&language_id=1&gender=1&qSiteId=1
(btw..Någon som förstår hur man kopierar texten ovan så man får en bild?? istl för frasen)
Tyvärr fanns det bara i gulddragkedja men de blir säkert skit snyggt till sommarn=)!!!

Ikväll blire nagel fixar kväll!!!Filar och stärker samt ska ett nagellack på som ska matcha outfiten jag ska ha på mors 50års fest på lördag!
LÄngtar!!!!
Glömmer givetvist inte Desperate Housewiwes kl 21.00!=)


*Missing gänget*...Tyvärr kan man inte få behålla allt å alla vänner när man skiljs åt=(.......
Tänker på er iafl=)


Kommentarer
Mervi

Hörrö bruttan! Jag tror jag är färdig med din blogg? :D Jag ändrade lite hejvilt.. Om du gillar det jag ändrat så maila mig dina inloggningsuppgifter till din blogg så ändrar jag i mallarna på momangen..

Pöss!

2009-03-25 @ 11:32:03
URL: http://peggybundy.blogg.se/
Mervi

Vill du ha kvar headern eller ska jag ta bort den? :)

2009-03-25 @ 11:59:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0