Grattis Grattis!!!!!!!!!!!!

Till mig själv och alla andra som fyller år idag=)!!!!!!!
26 år gammal blir jag..Och jag står inte alls i livet där jag trodde jag skulle vara vid den här tidpunkten.
Får hoppas på ett låååååååååååångt och lyckligt liv så jag hinner med allt jag vill=)!

Vaknade upp tidigt idag då grattis smsen började trilla in redan halv sju=)..Stängde då av ljudet och somnade om.
Vaknat nu vid halv tio...Blev fett sugen på att se grease filmen...Så den ska jag sätta igång nu!
Sen ska Erik bjuda mig på lunch=)Ska bli riktigt myys!
Och för er som kommer på kalaset ikväll så är hockey igång i vardagsrummet för er som inte vill missa matchen=)!
Tills dess...=)


Kommentarer
Mervi

Grattis på födelsedagen!!

2009-03-11 @ 12:12:55
URL: http://peggybundy.blogg.se/
Jenny S

GRATTIS Mia! :)

2009-03-11 @ 12:27:46
URL: http://jensi.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0