Mardröm

Inatt drömde jag att jag var tillsammans med en psykopat...Aldrig sett människan förr..
Men iafl så skrämde han skiten ur mig så jag bajsade på mig..haha..
typ 20 liter diarre sprutade ur min röv...sen svimmade jag ihop och vaknade av att jag låg i min bajs hög och spydde typ döendes ur käften samtidigt som jag höll på att drunkna i min skit?!
Idioten vägrade ringa ambulansen å jag fick ringa själv...sen vaknade jag till liv..På rikt..
Inge bajs i sängen..phjuu=)
Hahaha hur fan kan man drömma sånt här??Någon som är en dröm tydare??
Bissarrt iafl=)

Nästa gång tar jag toaletten!


Kommentarer
Mervi

Hahahahahaha, tack för ett gott skratt!



Akta dig för vinterkräksjukan, kanske? :D

2009-03-07 @ 13:05:58
URL: http://peggybundy.blogg.se/
Dreamer

Det sägs att när man drömmer om bajs så ska man vinna pengar ;) hoppas på d iaf,köp lotter! :) d handlar iaf om pengar,tur i pengar,lixom vinst!

2009-03-08 @ 20:52:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0