Morgon trött med Donna mys i famnen!

Så så trött jag var igår när Erkan hämtade mig..For till gammelstaden åt en macka å oboy i hopp om att vakna till liv..men icket.
La mig till sängs halv elva..skedade Erik medans vi såg på Seinfeldt.. Släckte lampan, men inte faan kunde jag somna för de....Kring ett gick ja upp å såg på tvn..stackarn..vill ju inte hålla söt vaken hela natten=(
Tur Erik har typ ALLA kanaler de finns att se på=)!
Rullade tummarna lite sen tror jag ja somnade id tre...vaknade upp av världens finaste gulls sms...sweeeeet

Finner mig just nu arbetslös....JObbade sista dagen på PArelle i lördags och inväntar nu att arbetserbjudanden ska strömma in!!!haha eller inteeeeeee....
Passade på att inviga en av mina nya thissor i torsdags....
Den e såååå syster....Massa galna döskallar å fina glada färger med en regnbåge å hjärtan mm.
i liked!
Idag är planen att plugga lite..samt fundera lite till...fan att man ska vara en sådan grubblare!
nu frukost=)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0