Playing With me new camera=)!!!!

Kul att äntligen ha en kamera som fungerar=)!!
E verkligen svin nöjd över toppen jag köpte på Åhlens igår!!!
Så här blev resultatet på!!

Framifrån!!!Lite översize överdel..Taigta armar och snäv vid rumpan=)..Samt två små söta fickor!
Passar ur bra till ett par leggings!!

Bakifrån är den ljuvligt snygg med knappar hela vägen längst ryggen..Jag fullkomligt Älskar knappar och dragkedjor just nu=)!!

Ett stort plus är att den döljer alla skavanler och magen så nu ska jag gå och avnjuta lite blåbärs musli!
Sen fortsätta shoppingen in till stan=)!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0