Såå jävla underbart väder idag!!

Hundarna ligger i soffan och "steker"..Ser ju ut att ha de hur mysigt som helst=)!!
E på bättre humör idag=)..Behövdes...Fick min kammo bikini hem idag!!jätte fin men insåg VERKLIGEN Att mina nya "former" inte passade väl till underdelen som följde med...
En Trosa i högre modell som jag då försökte dra ner till lindex låga tros modell..Men det gick inte..
Blev Muffins översvämmning så ska den trosan passa till sommarn så e de bantning som startar from April...
Ingen ide nu i mars då jag känner aldeles för många som fyller år å inte kan man väl avstå livets goda när man bjuds på gott??=)näääääää.....
Så April_Maj blire "Du är vad du äter "Dieten...Hur nu fan de ska gå....
Hatar verkligen vissa av mina nya former....Loving tha boobs och äntligen att min rumpa är på fylld igen...
Men måste Låren och magen lägga på sig fett oxså??Kan man inte få välja????????=)
Idag har jag iafl startat dagen med en prom runt sjön..Sedan dammsög jag å åt frukost!
Gröt å en hårdmacka...
Äter inte så mkt onyttigt utan jag tror de e alla SUP tillbehör som äcklat sig på mig=/..
Så nyktert fåre nog bli April_Maj oxså=)...Tills Valborg iafl??
Klämmt på mig mina nya gråa jeans jag köpte på HMs 10% vecka....Samt min nya topp från Åhlens!

Gjort en A la Ellinors knut bakinacken så nu ska jag gå å köpa mjölk så jag kan göra mig en kaffe..
Därefter ska jag sätta mig på balkongen om jag bara får bort all snö??=)

Åså ska jag plugga...Mkt snack från min sida men lite action=)


Kommentarer
Elli

Va fin du är! =) Men ville ju se en bild på knuten a´la Ellinor! ;) Ses ikväll! Kramen

2009-03-18 @ 10:16:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0