Shiit så tråkigt jag har!

Kom just på att jag blivit "Utmanad" av virre pirre...Varför och vad de ger mig vette fan...men jag har tråkigt så här kommer de:;
 

1. Vad heter du? Mia

2. Ett ord på fyra bokstäver: Matt

3. Flicknamn: MAria

4. Pojknamn: Martin

5. Yrke: Massör

6. Färg: Morot

7. Klädesplagg: Magtröjja 

8. Mat: Mackor

9. Sak i badrummet: Make up 

10. Plats/stad: Malmö

11. En orsak att vara sen: Men va faan......Mensvärk

12. Något man skriker: Mongooo

13. Film: Moulin Rogue?

14. Något man dricker: Mjölk

15. Band: Missy E

16. Djur: Mask

17. Gatunamn: Malmuddsvägen ska det vaa!!!! 

18. Bil: Mazda

19. Sång: mmmm trall sång

20. Aktivitet med mer än en deltagare:Massa dans
 
Det går tydligen ut på att svara på frågorna och svaren måste börja på sitt namns första bokstav!
Spännande vaaaa!
Och jag måste nu utmana någon därför att????vette faan----
Mervi!Känn dig UTMANAD!!!!!!!!!



Kommentarer
Mervi

Been there, done that. In my blog.. :D

2009-03-04 @ 08:37:25
URL: http://peggybundy.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0