Söndag morgon

Sitter med Donna och dator i knät....Hon är nog världens goaste hund å hon njuter som bara den medans jag skriver och har  min arm/hand lutandes mot hennes hals...mitt charmtroll=)
Igår blev de chips,öl å Hockey hos Erik!
Vi bjöd hem Karin, Mari å Johan....matchen gick ju så där men ölen den va ju grym
Och midagen jag gjorde ?!Ja den vart ju best ever...Lurade i johan "kött" gryta, som egentligen var mörk quorn.
Men he liked it och var väldigt pleased....

Efter middagen for vi till johan som skulle hem till hundarna....Glömde på nå sätt alkoholen hemma så fick bli folk öl.
Erik som var mest på att åka ut på krogen ville hem å sova vid ett haha...Jag var ofixad å vardags klädd så hem gick vi=)!
Och bra mår vi idag!Nu ska jag bada..guuu så mysigt=)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0