Tristessen tog över.........

Så jag tänkte vara hurtig å en go flickvän å promenera å hälsa på karln min på jobbet innan han slutade!!
Dock så har jag typ aldrig befunnit mig i gammelstaden så promenaden som borde tagit 45 min till storheden hade säkeert tagit mig 1h plus mer om de inte hade varit så att sötnos hann sluta innan jag var framme...Så fick bli upplockad istl=)
Nå väl de e ju tanken som räknas=)!

Nu har jag satt igång ett bak!STOR bak!
SKa göra dom berömda julbröden..mmmmmumma!
Åså mina andra favoriter: Havrerutor i långpanneform=)!Sviin nyttiga!!
Att göra nyttigt bröd innebär ju givetsvist att man nu innan kan vräka i sig mentos!
Nä nu måste jag dega vidare=)!!!!!!!!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0