ÅÅh vilken jävla morgon=((

Vaknade upp kring 05.45..Täppt i näsan och ont i alla kroppens leder.......
Vrider och vänder å fryser och kan inte somna om...Som ett barn på morrn sätter ja på tvn..
Roligt humor program så de gick an att se=)
Kring halv åtta har jag fortfarande inte somnat å jag får världens huvudvärk=(...Ont i kroppen som FAAAN
Tar en Treo och lyckats somna om kring halv nio??Erik väcker mig 10 å säger att frukosten står på bordet=)
*SÖT*
Fortfarande ont i huvud så blir en treo till..sitter nu med feber oxså å mår allmänt SKIT!
Vädret suger å jag vill bara sitta ute..Köra bil till luleå ikväll lockar inte!
Sömn vill jag haaaaaaa....
                             


Kommentarer
FRida

akta svininfluensan

2009-05-03 @ 11:10:40
URL: http://fridaostrom.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0