Färgar håret rött igen!!

Less på den rosa nyansen så nu blire spraklande intensiv rött igen=)!
Erki är i köket och river tapeter..Sov rummet är färdig spaklat å taket målat!
Kanske blire klart till veckan å veckan därefter lär de ju bli att inhandla nytt till köket då vi inte vet va för färger vi ska ha där än=)!
Jag e sugen på ROSA!!!Svart, grått , vitt å rosa=) Får se om jag lyckas övertala darling!

Imorse hade vi iafl sovmorrn till halv elva..Men vädret sög ju så vi visste ändå inte va vi sku hitt på!
Såg lite tv å flummade dator.
I brist på solen så for vi å solade solarium sen handla lite morötter.
Ska grilla kyckling ikväll å äta sallad å morötter i ugn=)Mums!!!
 Igår däremot va de fin fint väder å vi for med hundarna å besteg Bälinge berget!!


Första gången ja var där. Men de va mysigt och kämpigt faktiskt att gå upp för ett jävla gäng med stenar över allt!
Fick bära Donna lite här å var för hon har så korta ben. Tingy däremot var on fire och lekte med hela skogens kottar=)


Vyn var fantastisk och lunchen super god!Men mitt där i solen så dök de upp stora svarta moln så vi raskade ner snabbt och någon minut senare började de regna!!!Vi tog vägen hem via avan där vi åkte färja över till norra sunderbyn.
Första gången för mig så de va riktigt spännande hehe=)

På kvällen blev de Tacos och filmmys i soffan!
Sweet!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0