Grattis Johan 1840 Spänn Rikare!!!

Tillbaka från Bingon....
Jävla Johan vann två gånger..Först 500:- På två rader. Därefter fick han även en tredje rad som kunde ge 4000:-
Men den vinsten blev delat på tre så 1340:- var...
Sammanlagt alltså 1840Spänn!!!!!!!!!!!!!!!!

Jag e inte bitter=(..Hade bara suttit jävligt fint i min plånka istl=)
Heheh nä men givetvist jätte glad för hans skull!!
Kul att någon i bilen vinner men när fan ska de bli min tur??????? 

Jag Och Ellinor fick sitta å vara glada över allt fika vi hade med oss samt godis, chips kaffe mm...

Usch hujja mår illa av bara sliski!!!!!!!!!!Elli sku vara duktig och träna med Mari nu så jag hade tänkt åka ett varv med Inlinesen runt sjön iafl trors att jag inte hunnit bli frisk än=/
Imorgon hoppas jag att min nya träningsjacka har kommit...Man blir väl som lite extra taggad av nya kläder=)!?


Nya skor köpte jag ju förra veckan!så de e av checkat!Nu vill jag ha en windbreaker jacka åså en skönt tränings thisa som andas åså eventuellt träningsbyxor=)

Faboluse!!


Kommentarer
Anonym

Shit, nästa gång hänger jag med er på bingo istället för fotboll! :) Jag vill också vinna!

2009-05-10 @ 19:15:52
URL: http://idanylen.wordpress.com
Emma

Mm vissa har tur minsann, fast igår hittade jag 40 spänn i en jacka jag aldrig använder, du kanske borde börja länsa alla lådor, garderober, förråd & kläder så hittar du säkert en halv förmögenhet=)

2009-05-11 @ 10:19:28
URL: http://alfa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0