HET!!!!!!!!

Av feber=(...
Efter att ha sovit ca 9-10 timmar vaknade jag upp och ville sova minst 10 timmar till...
Halsen lät som en kråka och jag har fortfarande ont i lederna=(...
Thank god for Ipren=)!
Just frullat lite the å hårdmackor.....Inte jätte sugen på mat men hungern finns ju kvar så bara äta!
Idag hade jag tänkt börja träna lite extra..men bäst att jag vilar upp mig..
Kanske har marken hunnit torka till nästa vecka så man kan börja bestiga Ormberget=)
Blir nog bara en prom idag senare...e varm som fan nu så minsta rörlighet så börjar ja tok svettas!
Måste även ta vespan på en tur till Kvantum!Inhandla sallad å annat till dagens Tacos middag=)!Mums!
Nu ska jag göra lite mer the!!
                   
                                  Heres my new red hair!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0