Host, herkel, slem..............

Blää för att aldrig bli frisk!Jag befinner mig just nu i ett stadium där jag e less å irriterad på de mesta.
Torra slemiiga hostar å nysningar som kina kan höra..nä fy fan..jag e inte rolig.
Stakars Erik som måste stå ut med mej..jag hugger på minsta lilla=)
Igår va ja en snabbis på stan å lämnade en mobil till Anna..Snabb visit på Gina triqot där jag fyndade en billig sommar klänning för 49 spänn!

Hade jag haft orken skulle jag byta om å fota å visa den. Men ja ork int!Blir nog soffan idag med..Kanske Max mat ikväll..Känner mej för nere för att laga mat...blir ingen sommar kropp här inte men jag ids inte bry mej längre...
Igår kväll framför hockeyn satt ja å gjorde akryl naglar..jävlans vad akrylvätskan luktar..men dom blev fina te slut=)



Har försökt fota Donnas mage. Jag undrar som om hon blivit dräktig eller bara fet. Vad tror ni??

SötSnäckis!!

Knubbig e hon allt=)!*


Kommentarer
Emma

Äh, passa på innan du får ett jobb ! :)

2009-05-08 @ 12:35:40
URL: http://emla.blogg.se/
Mervi

Ta henne till vet och kolla upp? :D

2009-05-11 @ 13:05:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0