Morsdag!!Grattis Anette=)

Du har uppfostrat mej väl=)

Lördag

Ja då var man hemma då!!Uttappad på blod=)

Nä men mår verkligen super...

Glömt skriva att anledningen till att jag varit "inlagd" e ju för att jag e för att jag är försöksperson på att testa en ny medicin åt magsårspacienter.

Läkemedlet vi testar e redan godkända men dom vill göra en kombinerad tablett så vi mäter hur kroppen tar upp medecinens ämnen enskilt och tillsammans!

Vart mkt trevligt men e rätt slut nu=)

Fanns ett seeegdraget internet där så varit dålig på att uppdatera samt att den trådlös routern hemma gett upp..
Så befinner mej mestadels internät lös å jag har räkningar att betala=(...

SKa låna hemma hos mor men då kan ja ju inte blogga upp bilder eftersom dom e på min dator men dom kommer sen=)

Igår när ja kom hem for jag å hämtade Donna hos mor...

Tog mej en riktigt välförtjänst riktig frukost rikt på fibrer!

Sen for vi mot stan å strosade sen till växtriket då ja ville köpa bnlommor till balkongen men blommorna där va risiga som fan å näst intill döda.

Men fyndade massor på Dollarstore till köket!

Fick min vilja igenom med rosa så nu ska vi hitta nå fina gardiner oxså=)

Uffe har tapetserat klart sovrummet så har de kvar att städa upp å flytta in alla saker..de måste bara bli dåligt väder så man tar sig ork till att befinna sig inomhus!

Sen blev de sol på balkongen här å grillning!

På kvällen va de fest först hos Karin..


Därefter drog vi till Gurra G där de va bartömning då han ska flytta!

Han hade sin 10 veckors valp hemma å vi tjejjer sket i festen å lekte loss med Rambo istl=)

Hur jävla söt som helst men sku bita på precis alla kroppsdelar.'

Ida fick sin beskärda del bröstnafs=)



Kvällens skönaste bild=)


Hunden va fullkomligt galen och skulle anfalla en hela tiden haha så sjukt söt=)

Efter fest drog vi till färjan..Där befann sig hela luleÅ tror ja.

Va helt sjukt mkt folk iafl så man trodde att båten sku sjunka.

Jag var nykter iafl å hade jävligt kul iafl=)

Man e ju inte direkt lika framåt som när man druckit..hehe

Men trevligt hade vi=)


Idag sku jag å alla fyllon från igår träffas å sola på nån plätt men de va inte lätt att få tag på dom..
Karin ska iafl Aldrig mer dricka hahaha.

Fridis kom hit en stund iafl med vindruvor och kex.

Sen for jag med mor å Ulf till mormor där vi legat i över 30 graders värme å sola sola å solat!


 

Nu inväntar zovlaki i pitabröd med tzatsiki!

Sen hem å städa lite samt försöka få igång internet!

Det här medelandet e därför förskrivit=)

Less på att inget funkar!!!AAAhhh

Miss My Söt!

Puss på DU!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0