Motvind!På rikt!!

Har ganska just kommit in från mitt inlines varv runt sjön!!
Lungt och medvind till golfängen med retsen av biten hem va ett rent helvete!!!!!!!!
Har de sämsta inlines som går att hitta så knappt man tar sig fram som de e...
Men att bo vid vattnet har ju inte bara de fina fördelarna som utsikt, sol, strand och grönt!
Nä  utan de blåser ju konstant lite...Eller som idag MYCKET!
Ville fan kräkas när jag väl tagit mej upp för alla 6 små trappor..
När tänkte dom bygga en hiss i de här huset???
Men hurtig å nyttig känner jag mej!SKa orka tvätta svetten å resa mig upp ur soffan snart å göra frukost!
Men först måste jag visa vilka fina bilder Erik tog på Tingy när vi va på Bälinge berget!!
Min lilla damp Hund=)


Tingy spanar in en kotte=)



Riktigt fina ute bilder=)!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0