Och dagen fortsätter.........................

Har precis vaknat upp från min tupplur! Jag känner mej skumt trött.....
Som att man blivit väckt mitt i natten=/
Glad blev jag iafl när Erik kom hit och hälsade på efter jobbet.. Snygg som vanligt och här ligger man med bandage och dränage i armarna=)!!! Men de va myyyyyysss..
Gick åt helvete med min 14.18 blodprovstagning.. Venen va snus torr och jag vart tvungen att svetta mejj igenom ännu ett plågsamt dränage stick! Men de gick tusen gånger bättre.. De va Tor som gjorde den..
En äldre och mer kunnig läkare så jag sa att nästa helg då bokar jag upp han så jag slipper svimma eller känna smärta för de va STOR skillnad på höger och vänster arm.. Den här känner jag ingenting..Den i höger arm va rätt obehaglig men konstant lite tryck!.. Nåja...Nu e de dags för lite blodprov innan middag!
BLir micro mat...Falafel och couscous...Bläää


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0