Ormberget!!

Shiet!!Jag är Helt sslut!!!*flås*
Tog vespan en sväng till bergvikens solarium där jag solade...skööönt!!!!!!
Sen brummade jag vidare mot Ormberget där jag har promenerat uppför skidbacken..(Tungt som fan)
Sen joggade jag ner..Gjorde de några vändor sen va jag heeelt slut!!
E inte frisk än så har hostat konstant efter de..men de va de värt=)!Att få röra på fläsket=)
När jag va yngre å hade 10 kilo plus på mig så gjorde jag den rundan upp å ner några gånger i veckan samt långa prommisar å jag lyckades gå ner ca 10 kilo!!Inte illa de=)
Nu har jag inte tio kilos över vikt utan ser väl rätt normal ut med stora tuttar..Men man kan ju allti slanka till och trimma=)!
Tänkte att jag kanske ska fortsätta OrmBergsklättra å bli het till beachen!!Hahah..Vi får ju se=)
Nu väntar jag på att min man ska komma hem!Ska bjuda på färsk tortellini i tomatsås, med rödlök,rivna morötter å nötter på..till de vitlöksbröd i ugn!!!
SWEEET!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0