Skinny Jeans!!

Får lite smått panik här i tapetserings stöket!
Köket är å på börjat nu och i sovrummet e de dammigt å jävligt.
Saken e den att vet inte hur jag tänkte men vi har tre byråer i sovrummet som vi satte i mitten av rummet nu med lakan över sig..
Måste ta ett par kläder till imorrn tänkte jag och tog med mej träningskläder och ett par leggins!
Men vad tänkte jag ha på mej resten av dagarna??
Vette fan hur jag tänkte...Går knappt komma åt byråeerna så har rotat bland mina Tradera kläder jag tänkte sälja och hittade mina "skinny jeans".
Storlek 26/32 från tiden då jag hade en depression och gick ner på tok för mkt i vikt.
På den tiden satt dom lagomt inte taight men inte för löst!
Trodde jag kunde fet glömma dom då jag nu gått upp till 28/32 men thank god för stretch!
För på fick jag dom å snyggt sitter dom oxså=)!

Älskar fickorna som har dragkedja och färgen e grym!!Nästan vit-gråa!
Mee so happy nu för får knappt muffins effekten av dom=)
Riktigt snygga sommar jeans!!!Wei!=)

Haha en annan sak e att jag gjorde ett test på facebook igår...Vilken kändis jag är mest lik!
Gissa???

Jag som.......................................................................................Angelina Jolie?Hahaha
Nä skulle inte tro de=)

Nu har vi just ätit middag....Heta quorn enchiladas och massor med sallad.
De riktigt brinner i munnen!!!!!!
När maten har lagt sig tänkte jag åka till ormberget och jogga lite..eller lunka för jag kan inte jogga=7
Eventuellt upp å ner i backen oxså=)
Men först..SLAPPA!


Kommentarer
Ida

Snygga byxor! När får vi se kort på chillyou jeansen då? :)

2009-05-26 @ 16:47:35
URL: http://idanylen.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0