Snurr i Bollen!?!??!!!!

Idag har jag gjort ett tappert försök att ta mig utanför lägenheten.
Igår låg jag nämligen bara i soffan....typ..Från kl 10-20.45
Eftersom jag vart fett uttråkad av att vara tok sjuk igår men ändå inte orkade mig ur soffan så bara låååg jag å väntade på att Uggly Betty Och Desperate Housewiwes sku börja...MEN...
Exact 19.58 hänger bilden upp sig på tvn...helvete jävlans *pip* arg ja blev..testade alla saker man kan göra med com hem boxen för att de ska funka igen...inget går...
Smsar Erik å skriver KATASTROF!!!!!!tvn funkar inte ..åså lite mer....han ringer upp lätt nervös å undrar va som hänt??
Ja bah men nää men jag vill se på Uggly Betty men de funkar ju inte=//..*snyftar lite*
De visar sig slutligen att cp comhem lagt ner i de flesta ställen i sverige. nåjååå
Ringer morsan å frågar va dom gör  å säger att jag vill komma å se på Dh!No problemas så sätter doggsen i väskan hoppar på vespan å drar mot Östermalm...Väl där befinner jag mig i ett nytt harmoniskt tillstånd=)
Vad lite tv kan göra en glad va?!=)
Idag har Erik vart ledig iafl å vi har vart en sväng på storheden å kollat läget...
Erik sku handla jogging skor men de slutade med att även jag fyndade mig ett par Rosa/Vita Nike skor på halva priset!
Jihooo!!!Älskar att fynda=)
Niceiga!?=)...Grymt sköna!

Sen drog vi in på stan..Erik klippte sig å jag for på jakt efter träningsbyxor..gick åt fanders..ett par för små å ett par förstora..kom hem utan!!Köpte däremot mig två par fnagel filar då jag tänkte göra nya akryl naglar imornn åså ett ljus vitt nagellack med lite glitter shimmer i att ha på=)
Thats it for to day!!

Började laga min berömda lasange när vi kom hem satte mig i soffan å blev så otroligt dålig...
Dimman som legat i skallen låg nu runt om mig å de bara snurrarde å pep i örona så gick å la mig å vilade!!
Mår bättre nu men fortfarande pyton...Hatar att vara sjuk!Jag orkar ju fan inte göra nååå..
Knappt plocka undan disken..vill bara soffa ligga=)!!
Vilket jag nu ska återgå till att göra!!
Tsjooos!!=)

Just ja!!Dreggla er vidare på denna godhet som jag såg på en annonstavla idag!VILL HA begär NU!!=)
                                                Dark Chocolate Chili

Dark Chocolate Chili

Nyhet!

Krämig mörk chokladglass med smak av chili, en riktig smakexplosion! Något att dela med den du tycker lite extra om!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0