Ta mej faan i låren!!!

Jag har fått CELLUITER!!!!!!!!!!!!!GROUSE!
Har hela mitt liv haft för stora lår för min kropp och väldigt slappa...
Har spelat fotboll i många år samt tränat men dom blir faan aldrig fastare=(..
Så nu sitter jag här i soffan...spanar in mina gropar på mina förslappade lår...
Undrar varför faan jag fått celulites?Inte gått upp nå i vikt?Blääää..
När ja va yngre å tjock hade jag dom men nu e jag ju gammal..haha ja kanske just därför dom dykt upp=(
Tänker att jag måste ta en promenad speciellt med tanke på att jag just nu proppat i mig 6 choklad bitar=/..
Men givetvist först Gossip Girl!

Jo e hemma nu föresten!!!Bil resan hit gick bra om man bortser från alla svordommar i början i Ö-T!
Har laddat över bilderna från helgen!och valborg!
Torsdag blev ju lite fest och grillning här därefter premiär på Allstar....


 Fredag och efter en fylla på 13 öl + mer så mådde jag iiiiiiiiiiiiiiiinte bra alls....
Finaste dagen ever typ åh jag ville bara sova!For mot Ö-T på kvällen....Vaknade kring 18 och då mådde jag lite bättre iafl=)
Lördag mådde jag ok fast fortfarande seg...Spenderade hela dagen ute typ med hundarna och lekte i solen hela dagen=)

Fick en härlig linne bränna ocxså haha NOT!

Idag söndag vaknade jag upp men svin influensan..eller nå. Mått pyton hela dagen men nu efter massa choklad känns de bättre! Ska ta en prom snart å bli Frisk!!Bara invänta hjärtat.
Puss Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0