Todilott!!!

Sikken dag!!!
Drack kaffe igår kväll så va som en speedad kanin på kvällen så somnade typ kring 4 och vaknade 9.
Men klev faktiskt upp å tänkte att nu jävlar drar jag till ormberget å biffar men så fick jag sms från Anniz så vi tog en lång prommis istl!!
Möttes upp på ica där färdades vi runt gultsa!..
Väl inne i stan fick de bli en paus i smedjan där ja vart tvungen att köpa skavsårs plåster!
Har mina nya Nike joggingskor å har inte riktigt hunnit promma in dom så fick fett ont.
Sen prommade vi runt malmuddsjön till statoil köpte mjölk sen hem till malmis där vi gjorde gröt och mackor å satte oss ute i solen å tänkte sola men de e fan i mej kallt i luften!Typ jätte kallt.
Så nu sitter jag inne. Har just druckit kaffe med Uffe som är å river tapeter i sovrummet!
Var tydligen mer att göra än han trodde så kommer ta tid=(...
Jävla skit när underarbetet inte är bra gjort.
Vad som händer ikväll vette faaan...Sugen på att svettas lite men mina fötter vill nog inte i nå skor mer idag!
Tjoos!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0