Trott eller ej!!

Men jag hann tvätta fönstrerna=)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Första gången sen jag flyttade hit för snart ett år sen!
Och vilken skillnad!Det vit-gråa molnen som en gång suttit fast i rutan e nu borta .
Fram och in kom ett nytt ljussken jag aldrig sett och rummet blev upplyst..Vilken skillnad!=)

Haft Mackan över på en kopp kaffe och han har nu iafl konstaterat att ja Donna är dräktig!
Tror jag fan med för hon beter sig så himlans lustigt.
Står å juckar på Ior och ser ut som en rund boll=)
Skulle vara myyys med små här hemma=)

En annan god nyhet är att styvfarsan ringde och imorgon kommer han och börjar riva tapeter å spakla i sovrummet!
Wioeho!!!
Etapp två är köket som  blir vitt!Japps enkelt vitt..
Inga mönster som stör eller fond vägg. Utan vi satsar på att förgylla köket med detaljer, assocearer och fina gardiner stl!
Så hemska kalla sovrummet är nu snart väck!!


Imorgon röd dag och många som e lediga!Hoppas de blir fint väder å att mina vänner vill hitta på massa kul=)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0