Dagens.

Frukost: Två rostade grova frallor med citronmarmelad och präst ost på, Apelsin te och fil med blåbärssylt och havrefras.
Dagens Outfit: Leggins med dragkedja, rosa linne Gina Tricot, längre linne med tryck från Carlings och döskalle huvtröjja från samma ställe=)
Humör: Bra men frusen.
Gjort: Prommat in till stan och bokat tatuerings tid. Köpt dragkedjor till en barn jacka som ska lagas och inhandlat tröjja, Hår spray, torrshampo, klädroller och läppstift från Lindex.
Och fyllt på treo och nässpray lagret=)
Planer: Ska byta ut dragkedjan på jackan.
Lunch: Läs Frukost.
Läser: Bloggar
Bästa: Att jag mår bättre denna vecka=)
Middag: Det ska bli taco paj och sallad.
Barn: Två små råttor som ligger å myser brevid mej.
Väder: Varmt fast kallt. Jävligt rått å jävligt.
TV-program: Ikväll kl 20.00 ska jag se premiären av Gekås Ullared!!!!!hahahaha
Tänkvärda: Gör om gör rätt. Och sluta gräv ner dej i alla tankar
Kom-i-håg: Skicka in uppgift. Prio!!!!!!

(Snodde btw Dagens från http://englasshowroom.com/)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0