En fredagens!


Upptäckte att jag hade ju timer på gammel kameran!=)
Tyvärr ger den gråa dåliga bilder i mitt tycke. Men Erik har lämnat hemma sin kamera nu när han åkte till Östersund igår...Så jag kan blogga igen sa han=)Gulle!
Nu måste jag ju bara ta å orka mej till att byta om från mina ständiga myskläder så han får se en fin bild här nån dag...Men just nu har jag verkligen en ful "dag"..usch
Vill inte ens kolla mej i spegeln så ful och grå jag känner mej.
Så igår var jag å solade men de gav ju fan inget....
Byter dom rör mer sällan nu eller?
Nu ligger jag å Donna i soffan å skedar..Lite smått trångt att blogga(skriva) men hon vägrar röra på sej=)


Nog e hon allt lite rund och go min viting!!
Vad tror ni?E hon på smällen??

Rätt uppsvullen och rosa bröstvårtor!Men hon lurade oss sist så bara vänta å se=)

Ska kila ut med små råttorna nu!De riktigt uppskattar de här vädret!!
NOT!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0