JAg ser det snöar de var väl roligt??nä fy fan........

Måsten måsten måsten å funderingar!Hoppas vinden vänder snart..
mer än att de suger med snö.
Hmmm...
What to skriva...
Inga dagens Outfit då kameran e kapajj...
Har iafl på mej mina nya snyggaste leggins med skinn revärer som jag sytt själv...
Gjorde revärena bredare än de populära man kunnat köpa på MQ...
Shiiiit jag e så jävla INNE!!!(ironi)
Sen har ja min tröjja från DIva fast från Weekday på mej..
Pladdar upp ett gammalt foto bara för att få up en bild!

Ser ni tatueringen där på min handled??
Den har jag bokat tid för att göra om!!!Shittan brittan så spännande=)
Ska även göra en bamsing tattoo på vaden!!OH YEEE
Hos Tomas Hallbom (Liljedahl) så klart på Aeon..de BEST!

Jo åså på tal om annat!!
Tror Donna e på smällen=)=)=)=)=)=)=)=)
Tuttarna är som lite rosare och jag tycker att dom står ut med och är mer "rund" formade?
Fast sist trodde jag hon var dräktig oxså men icket!!
Bara vänta å se!



Just nu sitter jag i köket!!!Lyssnar på raggar och Rock musik..
Dricker kaffe...
Grejjen e den att jag törs nästan aldrig vara i mitt kök...Varför?
Jo för vi ville ha ett fräscht intryck här inne å tapetserade allt VITT!
Skit snyggt men jag e ju Fummel Mia och har redan en gång tappat en STOR flaska sweet chili i golvet som splattrade på väggen!
Men duktig jag fick bort alla märken..Men efter de e jag försiktig=)
Nu är det dags för en konteringsmall!Japps Mia the REvisor!


Ajökens!


Kommentarer
Therese P

Vad är det du har tatuerat på handleden? =)



Kramar /T

2009-11-06 @ 07:56:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0