Jogging Jogga Joggat

Nä det där var ju VERKLIGEN inte kul!!
Hörlurarna till musiken ville inte stanna kvar i öronen, halsduken ploppade upp i ansiktet, sladded bumpade fram och tillbaka och ville inte sitta fast...suck
Blev ett jobbprom pass...Känns rätt skönt nu iafl=)
Men hade man haft råd att gå på gym hade ju varit underbart!!
Körde lite sit ups i hallen men blev puss attackerad av hundarna=)
Plus några armhävningar...
NU är det dags för LUNCH!!eller mellanmål för er andra som vaknat tidigt..

Sökte ett foto där jag såg biffig och slimmad ut!haha men så hittade jag det här!
Från förra Hallowen. Hade helt totalt glömt bort hur min hall såg ut!
Numera står de en Stor malmbyrå där spegeln och bordet står och allt skit (hårtorken mm) befinner sej fint i lådorna!haha och kolla in fet gammel tvn!!!
Nu står där fint Eriks 46? tums tv!!Vi gillar den bättre=)
Tror allt det blev till de bättre?!=)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0