MEN..Så dålig jag blivit på att Blogga=)

Kanske berott på att jag jobba 5 dar förra veckan sen har man hållt igång resten av dagarna.
Vi firade Hallowen redan i fredags hos Karin då hon sku jobba söndag å inte ville vara hängig på modevisningen...Fullt förståeligt så vi ställer upp!
Istället för att klä ut oss körde vi på Rock Tema!..
Bilderna kommer från Karins kamera:

Party People
Öl så klart!!



Rock Poasen=)

Grabbarna Grus.............

Fuck of!!!!!!!!!!
Puder minen=)

Och Doris så klart!!!

Utgång Olivers....Lite folk men TOK bra musik så vi bjöd på oss själva och dansade Gärnet!!!!!!!!!!
LÖrdag puttrade vi mot Rutvik där de blev soffhäng med allt vad bakisdagar har såsom Subway macka, pizza, godis, ostbollar, chips, kladdkaka å en jävla massa läsk!!
Somnade smått framför hockeyn och medans alla andra busar i stan va på cleo myste vi i soffan hemma på malmudden framför två filmen...Sista filmen Detah Race var Riktigt bra!!
Idag tisdag ska jag träffa Karin på våran veckodagliga tjej kväll...
Dh och Uggly står på menyn och även lite klippning i håret!!
Slitna toppar ska bort!!!
Todelooo!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0