näää inte ville snön stanna kvar=/

humfh.........Den här dagen har varit mindre givande..
Legat i soffan å pysslat i datorn sett tv program och funderat över livet.
Vad jag vill och inte vill.
Inte lätt just  nu inte...
Idag har ju varit en Riktigt dyster dag tycker jag..grå mulet när man steg upp å ganska snabbt kring 15 tiden så blir de svart å blött..
Inte riktigt dagar att hurra för!
Fick nå ryck senare och började sortera och kasta mina räkningar, försäkringar, "vuxen" papper, kvitton, Skatten, pension å mkt mer som jag hittade..phjuu...
Glömde nästan bort middagen oxså=)..Men jag micrade i mej nån go left over Quorn gryta=)
Nää inte mkt mer att skriva förutom att de snurrar mkt i mina funderingar just nu!
God natt!
Saknar min Älskling!!!!!!!!!!!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0