Nyktra helgen bah!!

Fre-lör va Erkki iväg å jagade så lördagen under dagen strosade jag med mor å styvfar runt storheden!
Käkade god fläskfile middag med ädelostsås å pommes!MUMMA!!
Erik, Johan ocj Karin hämtade upp mig på Östermalm och vi brummade mot Mackan för en Öl kväll..
Jag var nykter för en gångs skull å taxi driver!Men med en kall Pepsi Max och chili Pringles så var de ju trevligt de med=)
Helgen innan var jag å KArin som skrivet förut på Kirsis 30Års fest!
Det var galet röjj å jag blev fett överfull....Å då drack jag inte mkt heller med de e väl stämningen som bidrar oxså!
Här kommer lite bilder från festen iafl=)

Kirsi (svart hår) med lilla syster=)

Mottogs med öl, bål å TACOS!!!!Bra start på Fest!

Party pose!!!!

Hörde jag FEST??!!!

Blev lite frågelek oxså=)

Åså slut ändan Cleo..........................


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0